NABORY NA STANOWISKA URZĘDNICZE
Dyrektor Miejskiego Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni
ul. Kolejowa 14
32-700 Bochnia
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. funduszu alimentacyjnego
(nazwa stanowiska pracy)
- Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, osobom którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej (oświadczenie wg załączonego wzoru)
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
nieposzlakowana opinia
wykształcenie wyższe
Znajomość przepisów
- ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- Wymagania dodatkowe:
- Minimum 6 miesięcy pracy na stanowiskach związanych z obsługą świadczeń z funduszu alimentacyjnego lub świadczeń rodzinnych.
- Dyspozycyjność, sumienność i dokładność w pracy, umiejętność stosowania prawa w praktyce, angażowanie się w wykonywane zadania, kultura osobista i komunikatywność zapewniająca wysoką jakość obsługi klienta, łatwość kontaktu z klientem, odporność na sytuacje trudne
3. Zakres zadań wykonywanych na wolnym stanowisku urzędniczym:
- udzielanie osobom zainteresowanym informacji na temat świadczeń z funduszu alimentacyjnego i procedury składania wniosków,
- przyjmowanie wniosków o świadczenia z funduszu alimentacyjnego i ich weryfikacja pod względem poprawności wypełnienia oraz kompletności wymaganych załączników,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
- występowanie o dane, których obowiązek pozyskania spoczywa na organie właściwym do innych instytucji za pośrednictwem systemu informatycznego a w razie potrzeby także w formie pism urzędowych - w zakresie prowadzonych spraw,
- wprowadzanie danych z wniosków do systemu informatycznego,
- przygotowywanie projektów decyzji i pism urzędowych dot. wniosków o świadczenia z funduszu alimentacyjnego i dot. postępowania wobec dłużników alimentacyjnych
- udział w przygotowywaniu list wypłat świadczeń,
- udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań i zapotrzebowań dot. prowadzonych spraw
- prowadzenie teczek aktowych dot. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dłużników alimentacyjnych,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora MOPS lub Kierownika Samodzielnej Sekcji Świadczeń Rodzinnych.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny
życiorys (curriculum vitae)
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie pracodawcy o stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą świadczeń z funduszu alimentacyjnego
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
ewentualne referencje
oświadczenia wg wzoru zał 1 - 3 - jeżeli dotyczą
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym .
5. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymogi formalne przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna. Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszeni zostaną kandydaci, którzy zdobędą nie mniej niż 70% punktów z testu kwalifikacyjnego.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko referent ds. funduszu alimentacyjnego” w terminie do dnia 11 września 2023r. do godziny 10.00 (liczy się data godzina wpływu do MOPS).
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
7. Informacja o wynikach wstępnej selekcji (analizy dokumentów aplikacyjnych) umieszczona będzie wraz z informacją o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego, a następnie rozmowy kwalifikacyjnej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.mopsbochnia.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni. Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą wstępną selekcję zostaną o tym powiadomieni telefonicznie na wskazany w aplikacji nr telefonu.
Dyrektor MOPS w Bochni
mgr Norbert Paprota
Bochnia 30.08.2023
Uwaga: Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, ul. Kolejowa 14, 32-700 Bochnia zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.530).
Do aplikacji należy dołączyć podpisane i wypełnione dokumenty dostepne do pobrania poniżej:
NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
(nazwa stanowiska pracy)
W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOCHNI
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
OKREŚLONE W OGŁOSZENIU O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bochni
Dyrektor Miejskiego Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni
ul. Kolejowa 14
32-700 Bochnia
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego
(nazwa stanowiska pracy)
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, osobom którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- kandydat nie był prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe
- Wymagania dodatkowe:
- Minimum jeden rok pracy na stanowiskach związanych z obsługą świadczeń rodzinnych lub świadczenia wychowawczego, lub funduszu alimentacyjnego.
- Znajomość przepisów
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
- ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- dyspozycyjność, sumienność i dokładność w pracy, umiejętność stosowania prawa w praktyce, angażowanie się w wykonywane zadania, kultura osobista i komunikatywność zapewniająca wysoką jakość obsługi klienta.
3. Zakres zadań wykonywanych na wolnym stanowisku urzędniczym:
- udzielanie osobom zainteresowanym informacji na temat świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i procedury składania wniosków
- przyjmowanie wniosków o świadczenie wymienione w lit. a) i ich weryfikacja pod względem poprawności wypełnienie oraz kompletności wymaganych załączników,
- występowanie o dane, których obowiązek pozyskania spoczywa na organie właściwym do innych instytucji za pośrednictwem systemu informatycznego, a w razie potrzeby także w formie pism urzędowych,
- wprowadzanie danych z wniosków do systemu informatycznego,
- przygotowywanie projektów decyzji i pism urzędowych dot. wniosków o świadczenie wymienione w lit. a),
- udział w przygotowywaniu list wypłat świadczeń,
- udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań i zapotrzebowań
- prowadzenie teczek aktowych
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (curriculum vitae)
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie pracodawcy o stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą świadczeń wychowawczych lub świadczeń rodzinnych, lub funduszu alimentacyjnego
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- ewentualne referencje
- oświadczenie o niekaralności.
5. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymogi formalne przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna. Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszeni zostaną kandydaci, którzy zdobędą nie mniej niż 70% punktów z testu kwalifikacyjnego.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko referent ds. ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i funduszu alimentacyjnego” w terminie do dnia 15 listopada 2020r. do godziny 15.30 (liczy się data wpływu do MOPS)
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wynikach wstępnej selekcji (analizy dokumentów aplikacyjnych) umieszczona będzie wraz z informacją o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego, a następnie rozmowy kwalifikacyjnej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.mopsbochnia.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni.
Dyrektor MOPS w Bochni
mgr Norbert Paprota
Bochnia 06.11.2020
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.